Оператор контактен център
Детайли
Описание
Търсим Оператор контактен център.ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Завършено образование: висше или средно образование;
Добра компютърна грамотност, умения за работа със специализиран софтуер;
Опит на подобна позиция е предимство;
Много добро владеене на английски език;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
Изготвяне на заявки за услуги, заявки за продажби, искания за информация и жалби;
Продажба на аксесоари и уреди;
Приемане на входящи обаждания и съобщения от клиенти, отговаряне на запитвания, служебни обаждания и оплаквания;
Определяне на изискванията и въвеждане на събития в компютърна система;
При необходимост фактуриране или задържане на плащания;
Изпращане на писма, информационни брошури и други документи на клиенти;
Консултиране на клиентите относно допълнителни продукти или услуги.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
07.06.2022
Организация:
Cross Source
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Cross Source може да получите ТУК