Счетоводител- София
Описание
Нашият клиент е водеща група компании в сектора на недвижимите имоти в България с портфолио от дейности – строителство, инвестиции, сделки с имоти и кредитиране.Поради постоянно нарастващия обем на операциите, търсим висококвалифициран Счетоводител, който да се присъедини към финансовия екип на компанията.
Счетоводител (Единствен)
Ключови отговорности:
- Oсъществява и организира цялостната счетоводна работа на повече от едно дружества, съгласно изискванията на действащото законодателство, НСС и финансово счетоводната политика на компанията;
- Изготвя годишните самостоятелни финансови отчети в съответствие с НСС;
- Представлява компанията и работи активно като ключово лице с външните одитори;
- Гарантира за навременно завършване на процеса на одит;
- Отговаря и изготвя всички необходими декларации и отчети, включително, но не само, месечни и годишни данъчни декларации за ДДС, корпоративни данъчни декларации, статистически отчети и своевременното ги представя пред българските власти в регламентираните срокове;
- Предоставя данъчни анализи и съвети, отговаря на текущи данъчни запитвания на ръководството и акционерите;
- Сътрудничи на Финансовия директор в по-нататъшната автоматизация на счетоводната система на групово и дъщерно ниво, включително внедряване на нови системи;
Изисквания към кандидатите:
- Висше образование по специалностите Счетоводство и контрол или Финанси;
- 5+ години счетоводен опит, включително 3 години като старши и/или главен счетоводител;
- Задълбочени познания по НСС (МСФО ще се счита за предимство);
- Много добро разбиране на българското данъчно законодателство;
- Отлично владеене на Excel и счетоводни системи/ERP;
- Самостоятелен, надежден и притежаващ способност да реагира бързо и точно на множество приоритети;
Компанията предлага:
- Възможност за работа в една от воещите компании за недвижими имоти;
- Възможност за професионално развитие и израстване;
- Конкурентно възнаграждение и допълнителни придобивки;
- Корпоративни отстъпки;
- Обучения и тиймбилдинг инициативи;
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/.
Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
икономически
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
18.07.2025
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК