Назад

Специалист обслужване на клиентски акаунти с немски език (4/6/8ч.)

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, развил множество успешни проекти, търсим мотивирани кандидати, които да се присъединят към екип от професионалисти на позиция:

Специалист обслужване на клиентски акаунти с немски език (4/6/8ч.)

Вашите основните задачи ще бъдат:
Отговаряне на запитвания по телефон, имейл и чат относно стоките, услугите и политиката на организацията и предоставят информация за други подобни въпроси;
Предоставяне съвети, информация и помощ на клиентите;
Препращане на по-сложни запитвания към отговорниците на екипи или експертите;
Работа със специализиран софтуер.

Нашият клиент Ви предлага:
Възможност за работа от модерен офис с централна локация (София);
Отлично и конкурентно възнаграждение и неограничена бонус система;
Гъвкаво работно време от понеделник до неделя на 8 часови смени (диапазон: 10-22ч.);
Платено фирмено обучение и въвеждащ период, предоставен от професионалисти;
Богат социален пакет ваучери за храна, транспортни ваучери, мултиспорт карта, здравно осигуряване и много други;
Позитивна и подкрепяща работна среда;
Подходяща за студенти или кандидати без опит;
Възможности за професионално развитие.

Това, което очакваме от Вас, е:
Немски език минимум на Б2 ниво;
Умение за работа в екип;
Добра компютърна грамотност;
Желание за дългосрочно кариерно израстване и придобиване на нови знания.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатствай сега!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 2600 до 2800 лева на месец

Категория:

Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

17.01.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ