ОФИС ОПЕРАТОР - ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
Описание
Търсим да назначим представител за обслужване на клиенти, който да се присъедини към нашия екип за офиса ни в Стара Загора, България.Какво предлагаме:
- Цялостно обучение, което да Ви улесни в работната среда;
- Конкурентна и твърда работна заплата;
- Допълнително възнаграждение, базирано на резултатите;
- Възможност за личностно и професионално израстване;
- Работа на смени;
- 6-дневна работна седмица;
- Трудов договор;
Описание на работата:
- Отговаряне на входящи и изходящи повиквания;
- Отговаряне и изпращане на имейли;
- Комуникация с нашия екип от чистачи, гарантирайки, че всяка работа върви гладко;
- Помага за привличане на повече клиенти и задържане на съществуващи.
Основни изисквания:
- Много добро ниво на говоримо и писмено английски език;
- Отлични комуникативни умения;
- Способност за работа в динамична среда;
- Желание да станете отличен търговец.
Опитът в същата или подобна индустрия е плюс, но не е необходимост.
Имаме над 11 години опит в Лондон, където е основната ни дейност, и от 2012 г. сме помогнали на над 750 000 доволни клиенти!
Ако смятате, че нашата компания е това, което търсите и може да ви помогне да постигнете целите си, ще се радваме да чуем от вас!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 1200 до 1700 лева на месец
Категория:
Консултантски услуги
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. Стара Загора
Адрес:
Дата:
20.01.2023
Организация:
ЕВРОСЕРВИЗ-РАДКА ГОЧЕВА ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕВРОСЕРВИЗ-РАДКА ГОЧЕВА ЕООД може да получите ТУК