Назад

Консултант клиентски запитвания с немски език - В2/С1

Детайли

Описание


Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.



За наш клиент, една от най-големите немски компании, водещ доставчик на услуги в Европа, в областта на обслужването на клиенти, в сферата на енергетиката, телекомуникациите, търговията и транспорта, търсим да назначим:



Консултанти клиентски запитвания с немски език – В2/С1



Ако ти:

• Имаш желание да станеш част от екипа на реномирана международна компания;
• Владееш немски език на ниво В2/С1 и имаш желание да го използваш активно всеки ден;
• Притежаш добри компютърни умения;
• Имаш добри комуникативни умения и харесваш работата с клиенти;
• Търсиш работа в стабилна компания с доказан опит...



Сега имаш тази възможност!



Позицията включва следните задължения и отговорности:

• Отговаряне на клиентски запитвания на немски език - писмена и устна обработка на входящи запитвания;
• Верифициране на документи и финансови данни;
• Консултиране на бизнес и крайни клиенти в избора им на най-подходящите продукти;
• Следене за качеството на обслужването и поддържане на добър контакт клиентите;


Работодателят предлага:

• Атрактивно средно месечнo възнаграждение 2700 - 3000 лв. бруто (заплата + бонуси);
• Неограничен бонус за продажби;
• Допълнителни премии за качество;
• Платено стартово обучение и подробно въвеждане в работата;
• 5-дневна работна седмица, от понеделник до неделя;
• Модерен офис на удобна локация;
• Възможности за професионално развитие;
• 24 дни платен годишен отпуск и допълнитени дни за прослужено време;
• Допълнително здравно осигуряване и карти за отстъпка;
• Премии за храна и хоум офис;
• 30 минути платена почивка;
• Специални събития и тиймбилдинги;
• Отстъпки при различни партньори;
• Покриване на транспортните разходи, ако живееш на повече от 10км от Варна;
• Възможност за работа от вкъщи след успешно въвеждане в работата


Предложението предизвика интереса ти? Кандидатствай още сега с актуална автобиография!


Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814/08.12.2014

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Административен персонал,

Трудово възнаграждение:

От 2700 до 3000 лева на месец

Категория:

Консултантски услуги
Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

23.02.2023

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ