Назад

Консултант качеството /плетива/

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш партньор - международна компания - търсим да назначим мотивиран професионалист, който да се присъедини към екипа ни на позиция:


Консултант качеството /плетива/


Основни отговорности:

Да гарантира своевременно, че производство се извършва в съответствие със стандартите за качество, определени от нашите клиенти. Да работи в тясно сътрудничество с нашите търговци, които са в пряк контакт с нашите клиенти и които ще го насовчат в това, което клиентите очакват като стандарти за качество;
Провеждане на периодични и окончателни проверки по време на производство при нашите доставчици в цяла България;
Дава съвети относно корекции и потенциални трудности за подобряване на качеството на облеклата в производството;
Планиране и балансиране на производството от прежди и поръчки за плетене до своевременна доставка на цялостни облекла до склада;
Да дава съвети и идеи относно възможностите на машината за плетене и техническата сложност на преждата / подстригванията / шевовете;
Да контролира контрола на качеството в процеса и да разрешава проблеми с качеството, ако е необходимо;
Да управлява изчисляването на потреблението на прежда и да работи с нашите доставчици, за да сме сигурни, че това се спазва;
Да планира инспекциите за да предлагаме 100% контрол на качеството, доколкото е възможно, за да сме сигурни, че нашите доставчици спазват стандартите за качество на нашите клиенти.

Компанията предлага:

Вълнуващо предизвикателство в развиваща се компания, работеща с европейски и американски марки;
Възможности за развитие;
Атрактивно заплащане.

Основни изисквания:

Минималният 3-годишен опит в производството на изцяло модерни плетива и контрол на качеството е идеален, особено за модни марки от висок клас;
Отлични технически познания за плетива (прежди, машини, плетене, свързване, пране, гладене и проблеми с качеството);
Способност за справяне с проблеми, креативност, практичност, с внимание към детайлите и стремеж към постигане на отлични резултати;
С възможност за пътуване в страната (Плевен, Доспат, Петрич, София, ...) с кола (ние предлагаме кола за пътуване до отдалечени фабрики);
Владеене на български език. Познанията по английски са предимство.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г.

"От „Ейч Ар Ес България“ ЕООД събираме следните данни за Вас, като: имена, адрес, телефон, пол, години, професионален опит, образованиe, квалификации и друга доброволно предоставена от Вас информация в автобиографията Ви, въз основа на предоставеното съгласие, с цел подбор и оценка на кандидатурата Ви за позицията, за която кандидатствате."

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1700 до 2000 лева на месец

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

14.03.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ