Назад

Консултант Обработване на Клиентски Запитвания с Немски ИЛИ Френски език (4/6/8 часа)

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работa.

Започнахме като start-up и сега сме една от най-големите и разпознаваеми компании за набиране на персонал в България, поддържайки нашата гъвкава и ориентирана към екипа култура.

За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, търсим мотивирани ентусиасти, които да се присъединят към екип от професионалисти на позицията:


Консултант Клиентски Запитванията с Немски или Френски език (4/6/8 часа)


Вашите основните отговорности ще бъдат:

Консултиране на клиенти по телефон, относно налични услуги и продукти спрямо техния абонамент;
Въвеждане на клиентски данни в специализиран софтуер;
Идентифициране и проследяване на различни запитвания от страна на клиентите;

Нашият клиент Ви предлага:

Атрактивно заплащане;
Бонус система;
Богат социален пакет – ДЗО,ДДО, ваучери за храна и др.;
Гъвкаво работно време;
Възможност за 4/6 или 8 часов работен ден;
Възможност за home office дни;
Модерен и светъл офис в близост до удобен градски транспорт;
Възможност за професионално развитие.

Основни изисквания:
Владеене на много добро ниво немски или френски език;
Отлична компютърна грамотност;
Желание да придобиете нови умения;
Владеенето на английски език не е задължителен, но ще се смята за предимство;
Предишен опит в аутсорсинг сферата ще се смята за предимство, но не е задължителен;

В случай, че предизвикахме интереса Ви, ще се радваме да получим Ваша актуална автобиография.

Кандидатствайте сега!

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти

Трудово възнаграждение:

От 2600 до 3200 лева на месец

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

14.03.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ