Назад

Специалист спедиторска дейност

Детайли

Описание

За нас:

Мейтрикс Рилокейшънс, фирма основана през 1990 г., е доминиращ играч в глобалната индустрия за мобилност и отбранителна логистика в Югоизточна Европа. Известни сме с предоставянето на изключителни услуги с фокус към детайла. Разнообразната ни клиентска база включва правителства, военни организации, малки и големи компании от различни индустрии и местоположения по света, както и дипломатически корпуси.


Обхватът на работа включва:

Предоставяне на комплексни логистични услуги, свързани с организацията на преместването на лични вещи, прилагайки стандартите на компанията по отношение на качеството и организация. Работата включва ценообразуване, офериране, набиране на поръчки за транспорт, включително съпътстващите опаковане, групиране на пратки, доставки, маршрутизация, комуникация с клиенти, колеги в групата на Мейтрикс и установени партньори.


Ключови отговорности на позицията

Ефективно използване на ресурси, планиране на транспорти, обработка на запитвания, ценообразуване на заявки и оптимизация на товарни обеми.
Анализ и оптимизация на маршрути, групиране и подреждане на пратки, укрепване според специфики и адреси.
Управление на превозни ресурси, разпределение на камиони и екипи, осигуряване на необходими разрешения и документи.
Многоезична комуникация и кореспонденция.
Ежедневен контакт с клиенти, следене на статус на пратки, решаване на предизвикателства, валидация на документация, събиране на информация за оптимизация на услугата и анализ на клиентската удовлетвореност
При липса на собствен ресурс, намиране на подизпълнители за качествена услуга на добра цена. Управление на документация и комуникация с крайния клиент, въвеждане в софтуер.
Издаване и проследяване на фактури, одобрение на разходи, бюджетен контрол и корективни действия, преразглеждане на финансови стратегии.
Съответствие с законодателство за транспорт и логистика, управление на договори и лицензионна документация.
Следене за актуализации на управленските системи и техническото оборудване, адаптация към иновации.

Твърдо месечно възнаграждение с възможност за авансово и окончателно заплащане.
Допълнително възнаграждение в размер на 20% при изпълнение на предварително съгласуван годишен план.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Специални умения:
- Минимална образователна степен - средно общо или средно специално образование. - Професионален опит - минимум 3 г. стаж на подобна позиция. - Владеене на английски език (B2 ниво). - Личностни изисквания - инициативен, ефективен, организиран, отговорен и честен служител. - Комбинативност (Multitasking), Аналитичност, Лидерски Умения и Технологични Умения (работа с CRM и Google Workspace / MS Office). - Познаване на нормативната уредба уреждащи транспортната дейност, кодекс на труда и други нормативни и подзаконови актове, свързани с работата. - Познаване и прилагане на международните и национални нормативни уредби/изисквания, свързани със законното извършване на транспорт и логистика в Европа

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво,

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 0 лева на месец

Категория:

Транспорт и логистика

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София 1766, Бизнес парк София, сграда 12Б

Дата:

29.09.2023

Организация:

Россин 90
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Россин 90 може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ