Назад

Специалист Събиране на вземания – Call center, гр. София

Детайли

Описание

General duties:
Извършване на телефонни обаждания към/от клиенти с просрочени вземания с цел изясняване причините за допуснатото просрочие по ползваните кредитни продукти и за неспазените предходни ангажименти за плащане;
Провеждане на ефективни преговори с клиентите за намиране на най-добрите варианти за оздравяване на експозицията;
Договаряне на нов срок за плащане на просрочените вземания от страна на задължените лица;
Предлагане на възможност за преструктуриране за клиенти с идентифицирани затруднения или невъзможност за редовно обслужване на експозицията си;
Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на резултатите от опитите за контакт с клиентите.


Requirements:
Образование – средно или висшe;
Добра компютърна грамотност;
Владеене на английски език на работно ниво;
Добри комуникативни умения и опит при работа в екип;
Умения за работа в условия на динамична среда;
Мотивация за постигане на резултати по предварително определени цели.

DSK Bank offers:
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
Допълнително здравно осигуряване;
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
Мулти спорт карта на преференциални цени;
20+5 дни платен годишен отпуск;
Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.

Documents for application:
CV

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

24.04.2025

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ