ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР
Описание
„АЛДЕС ИМОТИ“ ЕООД търси да присъедини към своя екип ПОЗИТИВНА, ДИНАМИЧНА и ДОБРЕ ОРГАНИЗИРАНА личност, която да заеме позицията „ОФИС АДМИНИСТРАТОР“!КАКВИ СА НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ВАС?
Освен да идвате с УСМИВКА и навреме на работа, трябва да притежавате:
• Отлична компютърна грамотност;
• Книжовна грамотност на високо ниво;
• Английският език не е задължителен, но ще се счита за предимство;
• Желание за работа в екип;
• Дисциплинираност и подреденост на работното място;
• Възможност за работа и в извън работно време, ако се налага;
КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ВАШИТЕ СЛУЖЕБНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ?
Освен, че от Вас ще очакваме да отговаряте за цялостната организация на работата в офиса, Вие трябва да:
• Съставяте отчети;
• Поддържате архив;
• Подготвяте реклама за интернет сайтове и печатни издания;
• Координирате работата на брокерите;
• Посрещате и настанявате клиентите на дружеството;
Ако позицията Ви интересува, моля изпратете подробна автобиография и актуална снимка на посочения електронен адрес: jobs@aldes.bg.
За повече подробности се обадете на 0899 931 948.
Одобрените кандидати ще получат по електронната поща покана за интервю с фиксирани ден, час и адрес.
„АЛДЕС ИМОТИ” ЕООД е вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 277907.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 960 до 1090 лева на месец
Категория:
Консултантски услуги
Недвижими имоти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, жк Захарна Фабрика бл. 122
Дата:
30.11.2021
Организация:
АЛДЕС ИМОТИ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за АЛДЕС ИМОТИ ЕООД може да получите ТУК