Назад

ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР

Детайли

Описание

„АЛДЕС ИМОТИ“ ЕООД търси да присъедини към своя екип ПОЗИТИВНА, ДИНАМИЧНА и ДОБРЕ ОРГАНИЗИРАНА личност, която да заеме позицията „ОФИС АДМИНИСТРАТОР“!

КАКВИ СА НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ВАС?

Освен да идвате с УСМИВКА и навреме на работа, трябва да притежавате:
• Отлична компютърна грамотност;
• Книжовна грамотност на високо ниво;
• Английският език не е задължителен, но ще се счита за предимство;
• Желание за работа в екип;
• Дисциплинираност и подреденост на работното място;
• Възможност за работа и в извън работно време, ако се налага;

КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ВАШИТЕ СЛУЖЕБНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ?

Освен, че от Вас ще очакваме да отговаряте за цялостната организация на работата в офиса, Вие трябва да:
• Съставяте отчети;
• Поддържате архив;
• Подготвяте реклама за интернет сайтове и печатни издания;
• Координирате работата на брокерите;
• Посрещате и настанявате клиентите на дружеството;

Ако позицията Ви интересува, моля изпратете подробна автобиография и актуална снимка на посочения електронен адрес: jobs@aldes.bg.

За повече подробности се обадете на 0899 931 948.

Одобрените кандидати ще получат по електронната поща покана за интервю с фиксирани ден, час и адрес.

„АЛДЕС ИМОТИ” ЕООД е вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 277907.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 960 до 1090 лева на месец

Категория:

Консултантски услуги
Недвижими имоти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк Захарна Фабрика бл. 122

Дата:

30.11.2021

Организация:

АЛДЕС ИМОТИ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за АЛДЕС ИМОТИ ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ