Назад

ОФИС АДМИНИСТРАТОР

Детайли

Описание

"АЛДЕС ИМОТИ" ЕООД, дружество с над ДВАНАДЕСЕТ годишен опит на пазара на недвижимите имоти, търси да назначи служител на позицията "ОФИС АДМИНИСТРАТОР" за един от офисите си.

ИЗИСКВАНИЯ към кандидатите:

- Завършено образование;
- Отлична компютърна грамотност;
- Перфектна книжовна грамотност;
- Представителен външен вид;
- Умения за водене на разговори по телефона;
- Дисциплинираност, изпълнителност, отговорност;
- Възможност за работа и в извънработно време, ако се наложи;


Ако позицията Ви интересува, моля изпратете подробна автобиография и актуална снимка на посочения електронен адрес: jobs@aldes.bg.

Одобрените кандидати ще получат по електронната поща покана за интервю с фиксирани ден, час и адрес.

„АЛДЕС ИМОТИ” ЕООД е вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 277907.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Недвижими имоти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк Захарна Фабрика бл. 122

Дата:

08.05.2018

Организация:

АЛДЕС ИМОТИ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за АЛДЕС ИМОТИ ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ