ОФИС АДМИНИСТРАТОР
Детайли
Описание
"АЛДЕС ИМОТИ" ЕООД, дружество с над ДВАНАДЕСЕТ годишен опит на пазара на недвижимите имоти, търси да назначи служител на позицията "ОФИС АДМИНИСТРАТОР" за един от офисите си.ИЗИСКВАНИЯ към кандидатите:
- Завършено образование;
- Отлична компютърна грамотност;
- Перфектна книжовна грамотност;
- Представителен външен вид;
- Умения за водене на разговори по телефона;
- Дисциплинираност, изпълнителност, отговорност;
- Възможност за работа и в извънработно време, ако се наложи;
Ако позицията Ви интересува, моля изпратете подробна автобиография и актуална снимка на посочения електронен адрес: jobs@aldes.bg.
Одобрените кандидати ще получат по електронната поща покана за интервю с фиксирани ден, час и адрес.
„АЛДЕС ИМОТИ” ЕООД е вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 277907.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Бакалавър
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Недвижими имоти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, жк Захарна Фабрика бл. 122
Дата:
08.05.2018
Организация:
АЛДЕС ИМОТИ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за АЛДЕС ИМОТИ ЕООД може да получите ТУК